خودرو امداد پیکاپ تاگا

خودرو امداد پیکاپ تاگا

خودرو امداد پیکاپ تاگا

به گزارش  مدیر روابط عمومی پادرا موتور،  پیکاپ تاگا یک محصول وارداتی است که به تازگی توسط شرکت پادران موتور به بازار عرضه شده است. این خودرو از محصولات نشان کینگ لینگ چین است که با همکاری ایسوزو تولید می شود. در حال حاضر کینگ لینگ تاگا یکی از پرفروش ترین محصول پیکاپ در بازار چین است که در ناوگان پلیس این کشور هم استفاده می شود.

 

خودرو امداد پیکاپ تاگا

مشخصات فنی کینگ لینگ تاگا TAGA

زیر کاپوت پیکاپ کینگ لینگ تاگا یک پیشرانه ۱.۸ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDi) را داریم که توان تولید نهایت قدرت ۲۲۷ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۱۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته دستی به چرخ ها منتقل می شود و از آنجا که با یک پیکاپ دو دیفرانسیل طرف هستیم، تنظیمات مربوط به دنده سبک و سنگین برای آفرود و بیراهه نوردی در این پیکاپ دیده می شود.

در بحث امکانات هم آپشن های نظیر دوربین ۳۶۰ درجه، صندلی ۸ حالته برقی راننده، کروز کنترل، گرم کن صندلی های جلو، سامانه کنترل پایداری الکترونیکی، تهویه اتوماتیک، دوربین ثبت وقایع، آینه های تاشو برقی را در این پیکاپ می بینیم که با این مشخصات می توان گفت که تاگا یک پیکاپ دنده ای فول آپشن محسوب می شود.

امداد پادران موتور

امداد پادران موتور با هدف فعالیت در حوزه امداد خودرو و امور مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش به منظور ارتقای خدمات و رفاهی بهتر برای مشتریان، فعالیت خود را آغاز کرد. مشتریان پیکاپ دو دیفرانسیل تاگا در صورت نیاز به امداد خودرو و یا خدمات امدادی می توانند با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایند.

مطالب پیشنهادی:

۵/۵ - (۲ امتیاز)

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *