شرایط فروش پیکاپ دوکابین تاگا ویژه شب یلدا

شرایط فروش پیکاپ دوکابین تاگا ویژه شب یلدا

شرایط فروش پیکاپ دوکابین تاگا ویژه شب یلدا

شرکت پادران موتور بخشنامه فروش اعتباری قطعی پیکاپ دوکابین تاگا بصورت محدود (با تسهیلات بدون بهره و بدون ضامن به همراه یک سال بیمه بدنه رایگان ) را اعلام کرد.

 

شرایط فروش پیکاپ دوکابین تاگا ویژه شب یلدا

توضیحات:

* قیمت‌های اعلامی به ریال بوده و با احتساب بیمه شخص ثالث ، مالیات بر ارزش افزوده و یک سال بیمه بدنه رایگان می‌باشد.

* هزینه شماره‌گذاری برعهده خریدار محترم است.

* سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت و بیمه بدنه به ذینفعی صنایع خودروسازی پادرا می‌باشد.

* وجوه نقدی می‌بایست بحساب شرکت صنایع خودروسازی پادرا به شماره ۱۷۰۲۲۱۱۴۱۵۰۷۳۹۱ و یا شماره شبا ۱۶۰۲۲۰۱۷۰۲۰۲۱۱۴۱۵۰۷۳۹۰۰۱ IR بانک توسعه تعاون، واریز گردد.

* در فیش واریزی، نام خریدار با نام واریز کننده وجه می‌بایست مطابقت داشته باشد و درضمن چک اقساط حتماً بنام شخص خریدار و از نوع صیادی و سامانه‌ای ( بنفش ) باشد.

* مشخصات فنی، آپشن‌ها و سایر امکانات خودرو از طریق سایت شرکت به نشانی www.padramotors.com برای متقاضیان عزیز قابل رویت بوده و پرداخت وجه به منزله آگاهی و پذیرش مشخصات فنی می‌باشد، درضمن هر گونه مغایرت احتمالی مشخصات خودرو تحویلی با کاتالوگ‌ها، سایت اینترنتی شرکت و آگهی‌های منتشره، تعهدی برای شرکت ایجاد نمی‌نماید و در هر صورت ملاک نهایی، خودرو آماده تحویل می باشد و خریدار طرح هرگونه ادعای معارضی را از خود سلب و اسقاط نمود.

* مدت تحویل ۱۵ ( پانزده ) روز کاری ( ایام تعطیلات رسمی و روزهای پنجشنبه روز کاری محسوب نمی‌گردد) .

* این بخشنامه از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ آغاز و صرفاً تا زمان تکمیل ظرفیت و حداکثر تا ساعت ۱۷ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ اعتبار دارد و به درخواست‌های پس از آن ترتیب اثر داده نخواهد شد و درضمن در طی این مدت درصورت تکمیل ظرفیت، شرکت نسبت به متوقف نمودن این طرح و بخشنامه فروش محق خواهد بود.

* شرکت هیچگونه مسئولیتی برای تحویل خودرو در قبال واریز وجوهی که از زمان اعتبار این بخشنامه و یا تکمیل ظرفیت گذشته باشد نخواهد داشت و تحویل خودرو درقبال اینگونه واریزی‌ها، صرفاً منوط بر تامین مجدد موجودی خودرو و با قیمت بخشنامه جدید می‌باشد.

* رنگ های موجود شامل : آبی سرمه‌ای – خاکستری – زرد – قرمز یاقوتی

پادران موتور:

امتیازبه این نوشته post

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *