پادرا موتورز در نمایشگاه شیراز

پادرا موتورز در نمایشگاه شیراز

پادرا موتورز در نمایشگاه شیراز

 

پیکاپ تاگا در نمایشگاه شیراز

 

بیستمین نمایشگاه بین المللی خودور شیراز

بیستمین نمایشگاه بین المللی خودروهای سبک و سنگین در تاریخ ۲۳ خردادماه در شیراز برگزار شده و به مدت چهار روز ادامه داشت.

علاقه مندان می توانستند از ساعت ۱۷ الی ۲۲  با مراجعه به محل دائمی نمایشگاه های شهر شیراز، از غرفه های مختلف تولیدکنندگان و واردکنندگان خودرو بازدید کنند.

 

بیستمین نمایشگاه بین المللی خودور شیراز

 

نمایشگاه شیراز پس از چند سال، نخستین رویداد خودرویی کشور به حساب می آید که خودروهای وارداتی نیز در آن به عرضه درآمده اند.

خودروسازان و واردکنندگان متعددی در این نمایشگاه حضور یافته اند که از جمله آن ها می توان به ارس خودرو دیزل، بهمن موتور، شایان دیزل، زامیاد، گروه ماموت و … اشاره کرد.

 

محصولات پادرا در نمایشگاه شیراز

صنایع خودروسازی پادرا یا همان پادرا دیزل نیز با دو دستگاه پیکاپ تاگا و کشنده های وارداتی قدرتمند DAF FX و TATRA پا به نمایشگاه گذاشته است.

 

محصولات پادرا در نمایشگاه شیراز

 

پیکاپ تاگا به سیستم AWD مجهز بوده و از موتور توربوشارژ ۱.۸ لیتری استفاده می کند و ۲۳۰ اسب بخار قدرت و حدود ۳۱۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس ۶ سرعته دستی به چرخ های خودرو انتقال می دهد. ای ماشین به سیستم تعلیق عقب شمش مجهز بوده و شامل تجهیزات و امکانات ایمنی و رفاهی متعدد از جمله کروز کنترل می شود.

 

وانت دوکابین تاگا H

 

از طرف دیگر، کشنده ۶×۶ تاترا یک محصول منحصربه‌فرد در بازار خودروهای سنگین به حساب می‌آید که موتور آن توسط شرکت داف ساخته شده است. این پیشرانه ۱۳ لیتری ۶ سیلندره خطی از نوع توربودیزل بوده و ۴۸۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

گیربکس خودرو محصول کمپانی ZF بوده و قوای محرکه را به هر ۶ محور انتقال می‌دهد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *